Vor mai apărea destule cruci pe drumul morții Galați-Brăila-Buzău. Ministrul Cuc: “Drumul va fi făcut de la zero, dar deocamdată nu știm nici coridorul pe unde va trece!”

In Actual, TraficChin

Visul gălățenilor de a merge în condiții decente spre munte mai are mult de așteptat. Prezent vineri la Brăila, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc a declarat că deocamdată nu se știe pe unde va trece viitorul drum expres Brăila-Buzău pe care zeci de oameni au murit nevinovați, din cauza lipsei de infrastructură.

Drumul spre munte este un coșmar pentru șoferii din Galați, până ajung la Buzău și nu numai. Pe această distanță de 128 de km. se circulă pe un singur fir, așa că nu de puține ori depășirile se sfârșesc tragic pentru participanții la trafic.

Un drum expres care să lege Galațiul de Brăila și mai apoi de Buzău ar fi mană cerească pentru șoferii din aceste zone. Despre acest drum se vorbește de cel puțin 17 ani, cam din 2002 încoace, de când prim-ministru era Adrian Năstase.

Am ajuns în 2019 și drumul este în continuare la nivel de proiect, de bune intenții. Adică, drumul expres Galați-Brăila-Buzău se va face, dar probabil că nu în timpul vieții noastre.

Deocamdată nu se știe nici pe unde va trece viitorul drum expres Brăila-Buzău

Prezent astăzi (vineri) la Brăila, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a declarat că drumul expres pe porțiunea Brăila-Buzău nu va fi făcut pe locul celui existent acum, ci va fi făcut de la zero. Însă mai este mult până departe pentru că deocamdată nu s-a stabilit nici măcar coridorul (traseul) viitorului drum expres Brăila-Buzău.

„Pentru proiectele mari trebuie să mergem pe fonduri europene. Tocmai de-asta, conform indicațiilor primite de cei de la Comisia Europeană, am pornit proiecte inclusiv cele privind drumul expres drumul expres Focșani-Brăila-Galați și drumul expres Buzău-Brăila, pentru care a fost lansată deja procedura de elaborare a studiului de fezabilitate (SF) plus proiect tehnic (PT). Deci vorbim de un obiectiv nou, nu mergem pe modernizarea unui drum existent și lărgirea lui la 4 benzi. Vorbim de un proiect nou, unde trebuie să identificăm practic coridorul, să facem indicatorii tehnico-economici, să facem studiile geotehnice, astfel încât să ne dea valoarea investiției”, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

Cât despre drumul expres Galați-Brăila, cu sau fără Focșani în această combinație, rămâne cum s-a stabilit: urmează niște studii de pre-pre-prefezabilitate, urmate de alte proiecte tehnice. Timp în care pe Dig vor apărea noi și noi cruci pe marginea drumului care leagă orașele Galați și Brăila, semn că parcurgerea cu mașina a acestui drum de 14-15 km. este la fel de periculoasă ca traversatul în fugă și prin loc nepermis.

Sursa foto: autovit.ro

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu