Umilința de la Trecere Bac Galați. O oră și 34 de minute ca să treci Dunărea cu mașina. Firma PSD face profit de 5 milioane de lei și fraierii așteaptă la barieră | GALERIE FOTO

In ImpoziTaxe, Local, TraficChin

Nici în țările africane subdezvoltate nu poate dura o oră și 34 de minute parcurgerea a 2 kilometri. La Galați se poate „datorită” firmei Navrom Bac SRL, care aparține lui Viorel Ștefan, fost deputat și senator PSD Galați timp de 5 mandate (1996-2016), prieten la cataramă cu Dan Nica și care acum este membru al Curții Europene de Conturi, pe un salariu de 22.000 de euro net lunar. Acești oameni stăpânesc Dunărea la Galați și îi umilesc de 30 de ani pe gălățeni, la Trecere Bac, obligându-i să stea la coadă, în călduri infernale, pentru a traversa un banal fluviu cum este Dunărea.

Dacă vreți să vedeți cu adevărat tabloul mirific pe care îl tot zugrăvesc pesediștii care conduc Galațiul, de 30 de ani încoace, faceți-vă timp să treceți Dunărea cu bacul pe la Galați. Nu pe la Brăila, ci pe la Galați.

La Trecere Bac Galați este moartea.

Cozile infernale care se formează pe timpul verii, la trecerea de pe malul tulcean (comuna I.C. Brătianu) pe cel gălățean, sunt de câțiva kilometri (vezi foto mai jos).

Gălățeni care vin de la mare cu mașina personală și șoferi de TIR-uri încărcate cu marfă stau la coadă pentru ca un operator cu vestă Navrom Bac SRL, care comunică prin stație „cu baza”, să le dea undă verde să înainteze către barieră. (vezi foto mai jos).

Mașinile mari și mici se târâie la propriu pe carosabilul încins, iar curios este că toți soferii stau cuminți până ajung să urce pe unul dintre feriboturile mizerabile, care put a combustibil și se zdruncină din toate încheieturile.

Semn că oamenii s-au obișnuit cu umilința, că oamenilor li se pare normal să fie batjocoriți pe timpul și pe banii lor.

Astăzi (luni, 24 august 2020), eu am stat o oră și 34 de minute până să îmi vină rândul să urc pe bacul care traversa Dunărea până pe malul gălățean.

Oameni buni, ca mine au fost peste 150 de șoferi care au pierdut timp de pomană nu pentru a zbura în spațiu, ci pentru a traversa un fluviu: fluviul Dunărea!

Suntem în anul 2020, în secolul unde alții vin cu soluții nu în minute, ci în secunde, iar noi, la Galați, stăm ca proștii timp de una sau două ore ca să traversăm Dunărea cu mașina.

Firma Navrom Bac SRL, care are monopol pe traversările cu bacul la Galați către malul tulcean și retur, aparține unui grup malefic de pesediști care îi are în centru pe Viorel Ștefan și Dan Nica.

Acești indivizi sunt stăpânii Dunării la Galați.

Viorel Ștefan, care a fost parlamentar PSD Galați timp de 5 mandate, nu a stat probabil niciodată la coadă la Bac. La fel, Dan Nica nu a cunoscut umilința de a a vedea un cârd de mașini în fața ta, ca să apuci să traversezi un banal fluviu.

De asta nici nu s-a pus vreodată problema la modul serios să se facă podul peste Dunăre la Galați. Pentru că pesediști ca Viorel Ștefan și Dan Nica aveau interesul să țină zona Galați captivă în sărăcie și să îi oblige pe oameni să treacă Dunărea cu feriboturile lor infecte, afacere de pe urma căreia ei să devină milionari în euro.

Iată mai jos cifra de afaceri și profitul firmei Navrom Bac SRL Galați, din ultimii 6 ani. Sunt cifre impresionante.

Cu o medie de 80 de angajați, Navrom Bac SRL a obținut un profit anual de 5 milioane de lei, adică un milion de euro. Totul raportat la o cifră de afaceri de numai 3 ori mai mare – 15 milioane de lei.

De exemplu, în anul fiscal 2019, Navrom Bac SRL Galați a înregistrat profit net de 5.176.909 de lei, la o cifră de afaceri de 15.883.681 de lei (vezi foto mai jos).

Trecerea Bac la Galați este un serviciu de tip monopol, pentru că nu ai cum să ajungi cu mașina de pe un mal pe celălalt fără să apelezi la serviciile acestei firme care se află în zona de influență a PSD-iștilor Viorel Ștefan și Dan Nica.

Câți oameni de afaceri știți voi în Galațiul ăsta muribund care să facă 1 milion de euro profit net anual dintr-un biznis, fără să miște un deget, doar pentru că Dunărea curge și niște oameni au nevoie să traverseze bătrânul fluviu cu mașina în interes de serviciu sau în interes personal?

L-am întrebat pe un angajat Navrom Bac SRL Galați de ce durează atât de mult traversarea Dunării. Știți ce mi-a răspuns?

„Ce vreți, sunt șoferi și șoferi!”.

De parcă era vina șoferilor care au stat la coadă că Navrom Bac SRL are numai 3 feriboturi, fie vară, fie iarnă.

În 30 de ani de când tot face profit pe spatele gălățenilor, fostul senator și deputat PSD Galați Viorel Ștefan, de la Navrom Bac SRL, nu a investit profitul în mai multe feriboturi, eventual mai puțin poluante, care să scurteze timpii de așteptare la traversare.

În acești 30 de ani, banii din profit s-au dus exclusiv în buzunarele patronilor PSD-iști, pentru confortul lor și al familiilor lor.

I-a durut în cot pe ei de fraierii de gălățeni care plătesc taxe și impozite și care cu siguranță pierd bani dacă stau câte 2 ore ca să traverseze Dunărea, la Galați.

Dar de fiecare dată au venit să le ceară votul.


Dacă vrei să sprijini publicația Alternativa – Jurnalism fără mogul, o poți face AICI. Sau dă click mai jos, spre contul de Patreon, pentru donații. Mulțumim.

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

7 commentsOn Umilința de la Trecere Bac Galați. O oră și 34 de minute ca să treci Dunărea cu mașina. Firma PSD face profit de 5 milioane de lei și fraierii așteaptă la barieră | GALERIE FOTO

  • Dragă jurnalist de nișă!
    În loc să te plângi că o babă, trebuia să iei atitudine, că un capitalist desăvârșit ce ești, și să nu bagi bani (de bilet) în firma personajului negativ că să traversezi Dunărea. Prost nu este cel care cere, ci cel care dă. Spune o vorbă din bătrâni…

    • Am făcut asta și pentru a vedea dacă s-a schimbat ceva la Trecere Bac Galați. Și am constatat că este la fel de rău ca acum 5 ani, ca acum 10-15 ani. Iar soluția nu este să fugim toți la Brăila, ci să milităm pentru condiții civilizate la Galați. Să cerem condiții decente și timpi rezonabili de traversare la Galați. Iar dacă pesediștii de la Navrom Bac SRL nu sunt în stare să ofere, să vină alt operator privat care să țină cont și de oameni, nu numai de rata profitului, de propriul lor portofel.

      • Cozi au fost întotdeauna, mai ales pe malul tulcean, unde sunt mai multe tiruri. Condiții decente și mai ales timpi rezonabili? Dar ce-ar dori Măria ta, să zboare? Să fie supraetajat? Să mai bage vreo 3,5,7,10 ca să nu mai treacă nimeni pe Dunăre? Problema e că mașinile sunt mult mai multe de la an la an. Bacul vine, îl descarcă, îl încarcă și pleacă. Nu există timpi morți. Dar nu e vina lor că sunt zeci de mașini. Noroc că se face pod pentru voi ăștia nemulțumiți din vorbe, că de dat banul tot îl dați acolo unde scuipați. Am stat la coadă acum o săptămână, dar nu e ca și când nu știi la ce să te aștepți când alegi trecerea bac. Ar fi interesant de știut dacă nu cumva ați ales și la dus bacul, dar na, poate nu era coadă…

        • Mihai ANGHELUȚĂ, Jr.

          Păi, și dacă mașinile sunt tot mai multe, de la an la an, nu era normal ca și bacurile să se înmulțească? Cum s-a făcut la Brăila, de exemplu? Cum adică se face pod pentru nemulțumiți? Dar o țară civilizată, în Uniunea Europeană, mai e de conceput ca între două județe să nu aibă legătură decât cu bacul/feribotul, ca în Africa? Ce standard de civilizație este acesta în care drumul național (în speță, DN22E) începe șa Galați, se termină la Garvăn, dar nu poate fi parcurs integral decât cu o taxă suplimentară celei de drum (rovinieta), respectiv taxa de bac? Dvs. după ce mileniu și secol judecați țara asta? Vă place să scuipați așa, aiurea, indiferent de unde bate vântul progresului, doar fiindcă așa poate ați fost instruit la vreo adunare a oamenilor muncii de partid?…
          Pe de altă parte, chiar și așa, cât timp se construiește podul de la Brăila, nu se pot asigura condiții decente de funcționare a actualei soluții de traversare? De exemplu, de ce nu se multiplică numărul de pontoane, de acostare, de ce nu sunt lăsate alte firme să vină să ajute la descongestionare, eventual cu beneficii în reducerea tarifelor, de ce nu se mută locul de acostare de pe malul gălățean într-o zonă adecvată ca spațiu, de exemplu la gura de vărsare a Siretului, de ce nu se asigură condiții decente călătorilor, inclusiv condiții sigure, cum ar fi numărul adecvat de veste de salvare conform numărului de persoane îmbarcate,. de ce se ocupă domeniul public cu cozile de așteptare la o afacere privată, periclitându-se inclusiv siguranța traficului și interesele celorlalți participanți la trafic, de ce nu există un control transparent pe tarifele de monopol impuse, etc.?

  • Trec de 25-30 de ani cu bacurileaproape saptamanal fie mic, mare , am prins chiar si platforma cu impingator…. cozi sunt de cand exista ca punct de trecere ca a fost NAVROM, ,NAVROMBAC,etc….. de curand am stat cuminte la coada in mal Galati si dupa 1 ora de stat cand sa urc pe bacul mic, hoop stai asa , cursa special in toiul zilei un RANGE ROVER nou si 2 mertzane ….ei ce sa vezi aflu dupa ce pleaca bacul aflu ca era nush ce PDL-ist ce trebuia sa ajunga urgent la TULCEA , asta banuiesc ca nu e o problema pentru tine ca si jurnalist ….apropo, si profit au facut toti ,faptul ca arunci un titlu ca asta te descalifica in a fi un jurnalist „faramogul” sau impartial.
    P.S. : Fac pariu ca nu mai dureaza mult si isi baga coada guvernul si incurca si terminarea podului(faptul ca nu se incep drumuri de legatura cu podul nu te deranjeaza?) si apropo unde ai cartea de munca mister ca de la kissfm cu o reclama nu faci de salariul minim.

  • mai taiem din vrajeala?

    Cum adica „sa vina alt operator”, tataie??? Unde „sa vina”? Buni, rai, psedisti sau useristi, e vorba de o firma privata, cu un patrimoniu, angajati etc. E o firma care functioneaza legal, de multe ori a fost salvarea unora din Zaclau ca sa ajunga repede la 7n spital din Galati… Faptul ca in 30 de ani s-a inzecit nr de masini nu e vina celor de la bac. Nici nu pot opera un numar mai mare de bacuri, dij motive evidente – circulatie pe Dunare, securitate etc. Nu-ti convine, nu marci banul. Dai taxa la stat, la pod. Cand se va termina podul de la Braila crezi ca va fi moka?

  • Un bac mare, Oltisoru 3, l-au dus la Isaccea, unde s-a deschis noul punct de trecere a frontierei

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu