Șefii Transurb se enervează într-un drept la replică. Dar nu spun nimic despre principalul subiect din raportul Primăriei Galați

In ImpoziTaxe, Local

Șefii Transurb nu se simt deloc jenați de faptul că fondul de salarii este egal cu cuantumul subvenției primite de la Primăria Galați.

În schimb, șefii Transurb sunt extrem de deranjați de faptul că am scris pe marginea acestui subiect.

Motiv pentru care au și trimis un soi de drept la replică, pe adresa redacției Alternativa – Jurnalism fără mogul (redactia@faramogul.ro). Un drept la replică fără diacritice și plin de acuzații nefondate, cum ar fi aceea de “calomniere a conducerii Transurb”.

Cei de la Transurb nu au înțeles un lucru: acest articol care i-a enervat se bazează pe un raport al Primăriei Galați.

Dezastru la Transurb. În 2016, toată subvenția de 8 milioane de euro s-a dus pe “cheltuieli cu personalul” | FACSIMIL

În dreptul la replică, conceput la ordinul d-nei director Genica Totolici (foto), conducerea Transurb nu contestă datele din acest raport, ci încearcă să se ascundă după tot soiul de prevederi legale, pe care le vom dezbate în articolele viitoare.

Noi ne-am fi așteptat ca șefii Transurb să le explice gălățenilor dacă li se pare în regulă ca suma primită cu titlu de subvenție de la Consiliul Local Galați să fie aproape egală cu fondul de salarii de la Transurb Galați. Nu am primit un răspuns la această interpelare.

Iată dreptul la replică al Transurb:

“Buna ziua,

In mod eronat ati retinut si publicat faptul ca, banii publici, sub forma de subventie, se duc pe salarii, prime si bonusuri acordate conducerii. In mod vadit si tendentios se observa atitudinea jurnalistului de calomniere a conducerii Transurb SA Galati.

In realitate compensatia ( subventia) acordata, reprezinta deconturile pentru prestarea serviciilor de transport efectuate de Transurb SA prin eliberarea de abonamente de calatorie pensionarilor, elevilor si studentilor, in conformitate cu Hotararile de Consiliu Local, compensatia nefiind utilizata doar pentru plata salariilor.

In serviciile publice, plata salariilor reprezinta aproximativ 60% din ponderea cheltuielilor. La Transurb SA salariile se acorda conform Contractului Colectiv de Munca negociat cu sindicatul.

Prime, bonusuri si alte exprimari ale dumneavoastra, sunt conforme cu bugetul societatii, acordate pentru cei 800 de salariati ai Transurb si nicidecum bonusuri ale conducerii. Salariu mediu pe unitate este de 2.100 lei, la care se adauga 55% contributii sociale.

Mai mult de atat, salariile angajatilor Transurb SA nu sunt printre cele mai mari din administratie si alte servicii publice din municipiul Galati.

Cu stima, Simona Negru, RELATII PUBLICE, SC Transurb SA Galati”.

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

3 commentsOn Șefii Transurb se enervează într-un drept la replică. Dar nu spun nimic despre principalul subiect din raportul Primăriei Galați

  • E grav 60% pe salarii, nu fiți nebooni, sunt costuri pe reparații, combustibilul face mult mai mult decât 60%. Transurb nu are tramvaie, mult mai ecologice și mai ieftine din cauza unui f*ta* Totolici+Nicolae. De acolo nu mai avem tramvaie care să respecte viteza pe anumite tronsoane. Pac, pac, nu avem vatmani și nici manageri la transportul public, care nu ține cont de navetiști. Pac, pac.

  • Autobuzul cu buza umflata...

    Transurb zice asa: „In serviciile publice, plata salariilor reprezinta aproximativ 60% din ponderea cheltuielilor”. Conform articolului anterior, salariile au reprezentat 33 mil. lei. Rezulta simplu ca, in total, cheltuielile au fost de 55 mil. lei. Cum subventia a fost de 35 mil. lei, rezulta ca li s-au subventionat 63,64% din TOTALUL cheltuielilor. Desi ar fi normal sa li se subventioneze pe cap de cal;ator beneficiar de reducere/gratuitate, nu en-gros la toate cheltuielile care cine stie ce mai implica vizavi de alte hangarale, bonusuri, prime, deconturi etc….
    Dar, totusi, fie si grosso modo, poate Transurb sa dovedeasca ca 60% dintre toti calatorii purtati de companie intr-un an (siu vara, in trei luni de vacanta!) sunt elevi, studenti, pensionari sau alti beneficiari de reducere/gratuitate?
    Ca sa nu mai vorbim de faptul ca, atunci cand are nevoie de „scule” ca sa munceasca, recte autobuze, tramvaie, minibuze etc., tot Primaria i le cumpara, ca mesterilor care te trimit sa le iei shpaclu, shmirghel si bidinea ca sa-ti dea cu var…
    Pai sa tot traiesti, ca firma, pe cheltuiala exclusiva a clientului….

  • din data de 31.01.2021 autobuzele circulă fără oprire la stația cec țiglina 2 pană pe data de 19.11.2021 din cauză că se vor mai putea duca și la stația de autobuz țiglina 2 călătorii să ia autobuzul. pe vreme rea autobuzele și trolebuzele și tramvaiele vor sta retrase la depou.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu