Risipă la Transurb Galati. Servicii de pază: 1.200.000 de lei. Pachete software + servicii de întreținere = 335.340 de lei

In ClientiCaptivi, Local

Transurb Galați reprezintă un hău financiar, de mai bine de 30 de ani. S-au scurs basculante de bani publici în această societate de interes local mulsă pe rând de toate partidele, începând cu PSD, cu partidele prin care s-a plimbat Durbacă și acum de defunctul ALDE condus de îmbălsămatul politic Cristian Dima.

Primarul Ionuț Pucheanu dă dovadă de o mare ipocrizie atunci când vorbește despre Transurb Galați.

Pucheanu a fost timp de 4 ani în alianță cu ALDE Galați, a închis ochii la toate mizeriile înregistrate acolo, iar acum, ce să vezi?, denunță golăniile care s-au făcut și se fac acolo.

Păi nu Pucheanu l-a acceptat pe Mihai Cadinoiu (foto sus deschidere) director la Transurb Galați, deși acest individ plătit cu suma de 11.281 de lei net lunar, fost director adjunct la Poliția Locală Galați, nu avea ce să caute în această funcție (vezi articol mai jos)?

Cel mai penibil director general din istoria Transurb! A fost detașat de la Poliția Locală și nu poate nici să recite o poezie | VIDEO

Apropo, primarul Pucheanu a promis într-o emisiune televizată că până la sfârșitul lunii februarie 2021 Transurb va scăpa de Cadinoiu.

Astăzi suntem în 9 martie 2021 iar directorul Cadinoiu e bine mersi.

La fel de bine se simt și cheltuielile pe care Transurb le va face în 2021.

De exemplu, numai pentru „Servicii de pază” Transurb Galați a alocat suma de 1.200.000 de lei (fără TVA) pentru anul 2021, identică cu suma cheltuită și în 2020.

Asta înseamnă 100.000 de lei lunar (vezi foto mai jos).

Bani care se vor duce în contul unei firme de pază, o să aflăm în curând numele acesteia.

O fi devenit Transurb obiectiv militar și nu am aflat noi?

În ritmul ăsta, s-ar putea să constatăm în curând că paza rablelor Transurb, care iau foc pe traseu (vezi articol mai jos), va costa mai mult decât tot parcul auto al Transurb Galați.

Un autobuz din Galați plin cu călători a luat foc în mers și a ars în totalitate. ISU Galați: Prima ipoteză, o problemă electrică

Tot la capitolul cheltuieli pentru anul 2021, Transurb Galați a alocat suma de 291.600 de lei pentru „Pachete software de interconectare de platforme”, de zici că toate autobuzele din Galați vin la timp în stații și se conduc singure dintr-un centru de control, pe baza unui soft inteligent.

În bugetul Transurb Galați mai este prevăzută și o cheltuială de 43.740 de lei, pentru anul 2021, la capitolul „Servicii de întreținere și reparații de software”.

Facem o simplă adunare și obținem suma de 335.340 de lei numai pentru capitolul software, ca și cum Transurb ar fi vreo societate digitalizată de la care poți să cumperi bilete online, să faci rezervări fix pe ce scaun vrei tu și să știi exact când vei ajunge la destinație, în Țiglina, în Micro 40 sau la Parfumul Teilor.

În total, incapabilii de la Transurb Galați care au scris greșit până și data de pe raportul lor privind achizițiile publice (au scris 31 decembrie 2021, în loc de 31 decembrie 2020 – vezi foto mai sus) au prevăzut la „cheltuieli” suma de 15.830.940 de lei, pentru anul 2021.


Dacă vrei să sprijini publicația Alternativa – Jurnalism fără mogul, o poți face AICI. Sau dă click mai jos, spre contul de Patreon, pentru donații. Mulțumim.

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu