Transurb SA Galați rămâne aceeași societate bugetofagă și contaminată de practicile comuniste, în ciuda faptului că acum are un director tânăr – Adrian Negraru (ALDE), de 39 de ani.
Le-am solicitat un punct de vedere celor de la Transurb pentru a vedea cum privesc situația delicată în care au ajuns după ce o firmă din Galați le-a cerut în instanță insolvența și poate chiar falimentul, după cum am scris în Alternativa – Jurnalism fără mogul.
Așa încât am adresat câteva întrebări de bun simț conducerii Transurb SA Galați. Și, în locul unui răspuns lămuritor și sec, am primit un soi de drept la replică, pe care am fost somați să îl publicăm integral și “în aceleași condiții” ca articolul precedent. Aceasta pe motiv că am “prejudiciat imaginea societății” în articolul amintit relatând procesul intentat de firma Danuliz 96 SRL Galați.
Eu unul recunosc că nu mă așteptam la un asemenea tupeu din partea conducerii Transurb Galați. Așadar, Transurb consideră că i-am prejudiciat imaginea pentru că am relatat despre faptul că această societate a ajuns să fie acționată în judecată de furnizorii cărora nu le achită la timp facturile.
Așadar, nu Transurb își provoacă singură prejudicii prin faptul că dovedește neseriozitate în relația cu clienții ei, ci noi, jurnaliștii care am relatat despre colapsul în care a ajuns această societate condusă de-a lungul anilor de tot soiul de nepricepuți instalați pe filieră politică. Ce nerușinare!
Falimentul moral al Transurb
Cei de la Transurb Galați vorbesc despre “imaginea” lor. Dar ia să vedem ce imagine are Transurb de apărat!
Păi, Transurb este societatea aia susținută din bani publici, care nu e în stare să performeze, deși este singură pe piață, având monopol pe transportul public în comun din Galați, din data de 9 mai 2016 (adică de aproape 2 ani de zile).
Tot Transurb este societate aia susținută din bani publici care are 9 (nouă!) facturi neachitate față de o firmă din Galați, motiv pentru care această firmă i-a și cerut insolvența la Tribunalul Galați.
De asemenea, Transurb este societatea aia susținută din bani publici care îi transportă pe gălățeni cu sicrie, nu cu mijloace de transport în comun adecvate unui oraș cu 250.000 de locuitori, civilizat și european, cum se pretinde a fi Galațiul.
Imaginea Transurb este praf
Aceasta este imaginea Transurb SA Galați. O imagine praf și pulbere, de societate aflată în pragul falimentului – dacă nu financiar, atunci cu siguranță unul moral. O companie care nu este în stare să se întrețină deși e unic operator, adică nu are concurență în sectorul transportului public în comun din Galați.
Mâine (vineri), vom reveni și cu răspunsurile pe care ni le-au dat cei de la Transurb la întrebările noastre punctuale. Iar, în loc de drept la replică și somații mizerabile, șefii Transurb ar face bine să le prezinte scuze gălățenilor (din banii cărora își încasează salariile de 8.000 de lei net) pentru că nu sunt în stare să îi transporte în condiții civilizate.