În 6 ani de mandat ai primarului Pucheanu, nu a venit niciun investitor important în Galați, care să creeze măcar 200-300 de locuri de muncă.
Ar fi bine să vină cineva, dar iată că până acum nu a venit nimeni, iar acesta este un eșec major al administrației Pucheanu.
Să nu reușești tu să atragi nici măcar un investitor de nivel mediu, în 6 ani?
Brăila iată că a reușit, deși are tot conducători PSD (niște ticăloși și ei).
În Brăila s-a mai deschis câte o fabrică pe ici, pe colo, s-au creat locuri de muncă.
De exemplu, cehii de la Tesla au anunțat acum 2 luni, în septembrie 2022, că vor deschide o fabrică de baterii în Brăila, investiția totală urmând să fie de 90 de milioane de euro (vezi articolul mai jos).
În Galați e praf și pulbere.
Doar asfaltări, borduri și anvelopări în ziarele din Galați care au „contracte de promovare” cu Primăria Galați, din bani publici (despre care vom scrie în curând).
Și în tot acest timp, când în Galați nu se știe ce s-a întâmplat cu negocierile cu firma Continental, la Oradea, grupul finlandez Nokian Tyres va investi 650 de milioane de euro într-o fabrică de anvelope.
„Grupul finlandez Nokian Tyres a anunţat marţi că va investi 650 de milioane de euro pentru a construi în România, la Oradea, o nouă fabrică de anvelope pentru autoturisme.
Viitoarea fabrică va avea capacitatea de a produce şase milioane de anvelope pe an, iar primele anvelope ar urma să iasă de pe liniile de fabricație în a doua jumătate a lui 2024, în timp ce producția în regim comercial este aşteptată să demareze la începutul lui 2025.
Grupul finlandez, care are deja fabrici în Finlanda şi SUA, a precizat că aceasta va fi prima uzină de anvelope cu emisii zero de CO2″,
Este o investiție importantă, că suma de 650 de milioane de euro nu este deloc mică.
Și iată că în timp ce alții se mișcă, Galațiul rămâne pe loc.
Galațiul rămâne tot la parter din punct de vedere economic, la asfaltări, borduri și tăieri de copaci, adică doar la cheltuit bugetul public al municipiului, un municipiu ocolit de investitori.