Podul peste Dunăre de la Brăila: incompetență până la nori și înapoi

Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila, cel mai mare proiect de infrastructură al României de după 1990, s-a umplut deja de ridicol, în numai 9 luni de la inaugurare. O inaugurare care s-a făcut în grabă, înainte ca lucrările să fie terminate. Culmea, miniștrii PSD-PNL, cei care au insistat ca podul să fie inaugurat deși nu era gata în totalitate, sunt primii care urlă acum că lucrările nu sunt în regulă.

Podul peste Dunăre de la Brăila a fost inaugurat cu mare fast, în data de 6 iulie 2023 (vezi articolul mai jos).

Un Pod atât de mare și impozant pentru niște politicieni atât de mici și meschini. Inaugurarea Podului peste Dunăre de la Brăila, confiscată de politruci de toate culorile

Proaspătul premier PSD, Marcel Ciolacu, împreună cu Mihai Tudose și Sorin Grindeanu, tot de la PSD, au fost atunci vârfuri de lance la lansare, încercând să adune capital electoral de pe urma deschiderii circulației pe pod.

Nu a contat că lucrările la pod nu erau finalizate, că încă mai era de lucru.

Președintele Klaus Iohannis, însoțit de membri PNL, a bifat și el electoral inaugurarea în grabă a podului (vezi foto mai jos).

De atunci, din iulie 2023, au tot apărut probleme la Podul peste Dunăre de la Brăila.

Imaginile cu șuruburile lipsă și vălurirea covorului asfaltic au făcut înconjurul țării la TV și pe rețelele de socializare.

Astăzi, 15 aprilie 2024, pe Podul peste Dunăre a apărut o altă problemă: au fost făcute decopertări din loc în loc pe toată lungimea podului, pe sensul de circulaţie Tulcea-Brăila, banda 1 de circulaţie fiind închisă complet traficului rutier pentru a se putea executa aceste lucrări.

Oficialii de la CNAIR susțin că decopertările au fost făcute, muncitorii le reasfaltează, că se lucrează deja de 2 zile şi va mai dura până când se va termina operaţiunea, potrivit B1TV.

Culmea, problemele au reapărut pe acelaşi sens de mers care a fost deja reasfaltat odată complet după ce podul a fost inaugurat în vara lui 2023.

La câteva luni au fost făcute iarăşi decopertări şi reparaţii, după ce asfaltul s-a transformat în valuri din cauza căldurii şi greutăţii camioanelor care au peste 40-50 de tone.


Fără Mogul are nevoie de sprijinul vostru. Donați o sumă de bani (în lei) în contul de mai jos al Asociației ALO și susțineți publicația faramogul.ro

RO 62 BREL 0002 0014 6866 0100


De altfel, reprezentanții constructorului WeBuild spun că astfel de crăpături şi denivelări apar tocmai din cauza traficului foarte greu.

Dincolo de toate aceste scuze rămâne întrebarea: cum a fost posibil ca statul român să deschidă circulația pe Podul peste Dunăre înainte ca lucrările să fie terminate, iar lucrarea să fie recepționată?

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, se face că plouă și spune că statul român nu va semna recepția la Podul peste Dunăre până când constructorul nu va rezolva toate problemele.

Dar pentru incompetența politicilenilor care s-au călcat pe picioare la inaugurarea podului din 6 iulie 2023 cine răspunde?

În niciun caz Mihai Tudose, care s-a cocoțat cu tupeu pe locul 1 în lista PSD pentru alegerile europarlamentare, și nici premierul Marcel Ciolacu, care visează să ajungă președintele României.


Urmărește faramogul.ro și pe Google News


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să ne ajuți să continuăm, ne poți face o donație dând click și AICI. Sau poți da click mai jos, spre contul de Patreon al ALTERNATIVA – Jurnalism Fără Mogul. Mulțumim!

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Exit mobile version