Oțelul Galați = PSD. Pucheanu a devenit „brand ambasador” al echipei de fotbal Oțelul Galați. În ce hal de degradare morală a ajuns fosta campioană a României | FOTO

Din fosta echipă campioană Oțelul Galați nu a mai rămas decât numele. Cunoscută pe vremuri pentru faptul că nu îngenunchea în fața nimănui, Oțelul a ajuns acum să fie traficată pentru interesele electorale ale potentaților zilei. Oțelul Galați s-a reunit ieri (8 iulie 2020) în vederea viitorului sezon, cu primarul Ionuț Pucheanu pe post de brand ambasador, titlu care i-a fost acordat în februarie 2020. În total dispreț parcă pentru istoria echipei Oțelul, campioană în 2011.

Pare greu de crezut că a fost posibil un asemenea parteneriat între Suporter Club Oțelul Galați și Ionuț Pucheanu, actualul primar PSD al Galațiului.

Prin parteneriatul încheiat în data de 5 februarie 2020, Ionuț Pucheanu a devenit „brand ambasador” al echipei de fotbal Oțelul Galați (vezi foto deschidere).

Un brand ambasador (ambasador al mărcii) este cunoscut ca un vector pozitiv, lider de opinie sau influencer al comunității, desemnat pentru a stimula vânzările de produse sau servicii și pentru a aduce plusvaloare mărcii (echipa Oțelul, în cazul de față), potrivit Wikipedia.

Elementul cheie al ambasadorilor mărcii este capacitatea lor de a utiliza strategii promoționale capabile să consolideze relația client-produs-serviciu, influențând astfel publicul să cumpere și să consume mai mult. În plus, un brand ambasador întruchipează identitatea corporației prin aspect, comportament, valori și etică.

Ionuț Pucheanu ar putea fi considerat un exemplu demn de urmat doar de tinerii de la PSD Galați care au primit sinecuri în administrația publică locală după ce Pucheanu a devenit primar, în iunie 2016.

Ce valori și etică să aibă Pucheanu, cel care, în decembrie 2018, a organizat din bani publici o agapă centenară unde să mănânce și să bea atârnătorii politici din PSD și PNL?

Cu toate astea, echipa de fotbal Oțelul a acceptat să îi acorde lui Pucheanu titlul de „brand ambasador”.

Numitorul comun al acestui parteneriat urât mirositor este banul. Oțelul Galați, echipă susținută financiar (din donații) de suporterii adevărați, avea nevoie și de finanțarea primită de la Primăria Galați pentru a putea exista, așa că șefii echipei au acceptat să facă preș din numele Oțelul, ca să aibă pe ce călca țanțos Ionuț Pucheanu.

De cealaltă parte, Pucheanu a crezut că dacă își leagă numele de Oțelul Galați, fără să contribuit vreodată cu ceva la succesele acestei echipe, va atrage de partea lui voturile suporterilor.

Nu vrem să credem că primarul Pucheanu a condiționat în vreun fel acordarea sprijinului de 2 milioane de lei anual din bani publici (adică din banii Primăriei Galați) de primirea titlului de brand ambasador.

În pozele de mai sus, Pucheanu zâmbește satisfăcut alături de managerul executiv al SC Oțelul Galați, Cristian Munteanu, zis Babicu.

Calculul lui Pucheanu, conform căruia își va spori zestrea de voturi prin alăturarea numelui său de cel al echipei Oțelul, pare însă profund greșit.

Iată doar unul dintre zecile de comentarii care au fost postate pe Facebook la postarea prin care Oțelul Galați anunța acordarea titlului de brand ambasador lui Ionuț Pucheanu.

Suporterul este atât de supărat pe șefii Oțelului pentru că au acceptat să bată palma cu Pucheanu încât își cere înapoi banii donați.

„Să-mi dați înapoi banii pentru sponsorizare. Eu nu cotizez la un club afliliat PSD. Să vă mai spun că nici măcar un email cu numărul de membru nu ați trimis? Vă bateți joc de suporteri. Nu mai aveți nevoie de ei, așa este?”, a scris, supărat, Bogdan Codreanu (vezi foto sus).

Conducerea Oțelul Galați nu a răspuns nici după 5 luni

Am adresat în mod oficial, pe adresa presa@ascotelul.ro, următoarele întrebări în legătură cu acordarea titlului de brand ambasador primarului Ionuț Pucheanu:

1. A condiționat în vreun fel dl. primar Ionuț Pucheanu alocarea de fonduri publice echipei Oțelul de acordarea titlului de Brand Ambasador?

2. Dacă inițiativa pentru acordarea acestui titlu a aparținut staff-ului de la Oțelul, care au fost motivele care v-au determinat să îl alegeți pe dl. primar Ionuț Pucheanu drept ambasador de brand?

3. Cum credeți că va contribui noul ambasador Ionuț Pucheanu la evoluția brandului Oțelul, știut fiind că, de regulă, un Brand Ambassador este un vector de imagine, un influencer a cărui misiune este să atragă clienți, să sporească vânzările brandului?

4. A devenit clubul suporterilor Oțelul un brand afiliat politic odată cu asocierea imaginii cu primarul PSD Ionuț Pucheanu?

5. Dl. Claudiu Brînzan (membru marcant al PSD Galați) deține vreo funcție, fie și onorifică/neremunerată, în cadrul ASC Oțelul Galați? Dacă da, cu ce anume se ocupă dl. Brînzan în cadrul Oțelul Galați?

6. Câți bani a primit ACS Oțelul Galați de la Primăria Galați (via Consiliul Local) în anii 2017, 2018, 2019 și 2020?

Am adresat aceste întrebări în data de 12 februarie 2020, după ce în prealabil vorbisem la telefon cu dl. Sorin Haraga de la Oțelul Galați, cel care ne-a și îndrumat să trimitem întrebările pe e-mail.

De atunci au trecut aproape 5 luni, timp în care nimeni de la Oțelul Galați nu a catadicsit să răspundă, asta deși echipa de fotbal a primit bani publici, de-a lungul anilor, suma pe anul 2019 fiind de 2 milioane de lei.


Dacă vrei să sprijini publicația Alternativa – Jurnalism fără mogul, o poți face AICI. Sau dă click mai jos, spre contul de Patreon, pentru donații. Mulțumim.

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Exit mobile version