În data de 30 iunie 2017, administrația Pucheanu lansa cu surle și trâmbițe noul logo al Galațiului, cu scopul declarat de a scoate orașul din anonimat și a atrage turiști. Acum suntem în noiembrie 2017 și Galațiul este în continuare la fel de prăfuit, vizitat doar de cetățeni din comunele din județ.
Despre noul logo nu s-a auzit nimic de la lansare încoace. În afară de faptul că a fost postat pe niște bannere, de Ziua Marinei, logo-ul a zăcut în sertare. Galațiul nu poate atrage turiști numai cu un desen, oricât ar fi acesta de inspirat.
Și ca să nu fie acuzată că a cheltuit aiurea 7.000 de euro (38.000 de lei) pe o furăciune cu pretenții de capodoperă, după cum am scris pe Alternativa – Jurnalism fără mogul, administrația Pucheanu s-a gândit să dea o întrebuințare noului logo, realizat de firma IV Future SRL Galați. Astfel, logo-ul Galațiului a poposit deja pe coșurile de gunoi din fața noului sediu al Primăriei Galați (vezi foto) și urmează să fie pus pe alte 200 de coșuri din oraș, adică alți bani, altă distracție.
Într-un oraș condus de ageamii, nu e de mirare că prima “misiune” pe care administrația Pucheanu a încredințat-o noului logo al Galațiului a fost aceea de a “înfrumuseța” coșurile de gunoi. În concluzie, putem spune că noul logo al Galațiului (pentru care s-au cheltuit 7.000 de euro) a ajuns acolo unde îi este locul: la gunoi!