Nava „Camelia” a CJ Galați: frumoasă ca un tractor și cu prețuri piperate. O scurtă plimbare de pe faleză până la Podul peste Dunăre costă 160 de lei pentru o familie cu doi copii

In Actual, Economic, Local

Nava de agrement a CJ Galați care a fost botezată „Camelia” după numele county-managerului instituției, Camelia Epure, a început de câteva zile să facă plimbări pe Dunăre, de la Palatul Navigației (inutilul ponton Schengen) până la Podul peste Dunăre și retur. Și deși CJ Galați nu este un SA care să urmărească să scoată profit de pe urma exploatării acestei nave, prețurile sunt demne de o cauză mai bună.

Nava Camelia (foto), cu o capacitate de 30 de locuri, a costat 500.000 de euro. Din această sumă 300.000 de euro au venit din fonduri europene, iar 200.000 de euro contribuție de la bugetul CJ Galați.

Am scris în articolul de mai jos despre treaba asta, dați click pe el să citiți.

Un mic vapor de 30 de locuri, achiziționat de CJ Galați pentru plimbări pe Dunăre, a fost botezat „Camelia” după numele county-managerului instituției, Camelia Epure

Nava Camelia este superbă ca un tractor.

Nu că ar avea cineva ceva cu tractoarele, dar chiar să le vezi și pe Dunăre?!

Din filmările cu drona prezentate de președintele CJ Galați, Costel Fotea, pe contul său de Facebook, nava Camelia pare un loc respingător.

Nu era nevoie să pună acel roșu agasant pe acoperiș, culoarea PSD, pentru că, totuși, această navă de agrement este construită în majoritate din fonduri europene, nu din banii furați de pesediști.

Prețurile sunt și ele în ton cu imaginea navei: de neam prost.


Fără Mogul are nevoie de sprijinul vostru. Donați o sumă de bani (în lei) în contul de mai jos al Asociației ALO și susțineți publicația faramogul.ro

RO 62 BREL 0002 0014 6866 0100


De exemplu, conform informațiilor făcute publice de președintele Fotea, o călătorie dus-întors cu nava Camelia costă 50 de lei/adult și 30 de lei/copil (vârsta 6-18 ani). Pentru copiii sub 6 ani nu se plătește nimic.

Această plimbare începe de la Palatul Navigației de pe Faleza Galați (sau pontonul Schengen cum i se mai spune) și se termină la Podul peste Dunăre de la Brăila.

O astfel de plimbare cu nava Camelia pe Dunăre durează 2 ore, dus-întors.

Așadar, o familie formată din mama + tata + 2 copii (cu vârste cuprinse între 6-18 ani) trebuie să plătească 160 de lei pentru a merge cu nava Camelia până în zona Podului peste Dunăre și retur.

Și ca să facă mișto până la capăt de gălățeni, CJ Galați precizează clar că nava pleacă în plimbare numai dacă sunt cel puțin 10 clienți.

Este în regulă treaba asta, dar de unde să știe oamenii respectivi că nu s-au strâns suficiente persoane pentru călătorie, din moment ce numărul clienților nu poate fi verificat online, ca să știe dacă să mai vină sau nu la punctul de plecare?

Se pot trezi oamenii că au venit degeaba pe faleză, că nava nu mai pleacă din cauză că nu suficienți clienți (10)?

În rest, e frumos cu „tractorul” Camelia. Poate la vară îl bagă și pe ogoarele patriei gălățene.


Urmărește faramogul.ro și pe Google News


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să ne ajuți să continuăm, ne poți face o donație dând click și AICI. Sau poți da click mai jos, spre contul de Patreon al ALTERNATIVA – Jurnalism Fără Mogul. Mulțumim!

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

12 commentsOn Nava „Camelia” a CJ Galați: frumoasă ca un tractor și cu prețuri piperate. O scurtă plimbare de pe faleză până la Podul peste Dunăre costă 160 de lei pentru o familie cu doi copii

  • Să fim obiectivi…nava are un echipaj care trebuie plătit, taxe ponton ,combustibil,întreținere pază ,campanie electorală,plus toate buzunarele celor care sunt implicați în afacere și asta costă nenicule,….

  • Decât deloc,mai bine puțin 😀 Adevărul este că mai există o navă capabilă de croaziere pe Dunăre, Tudor Vladimirescu, modernizată din banii contribuabililor,dar aia e ținută doar pentru bastanii de la București,sau ședințe de partid

  • Chiar duminica trecuta am stat o ora si ceva așteptând plimbarea cu Camelia si ghinion am fost a 33 a persoana deci… așteptarea a fost in zadar. E o harababura deocamdată cu aceste plimbări pe Dunăre. 🤦‍♀️

  • In altă ordine de idei, ați avut curiozitatea sa verificați tarifele practicate de celelalte firme care au același traseu? O să răspund tot eu, NU. De ce oare? Răspunsul e simplu, pentru că nu e la privat și este la stat. Bun, cand deschideți și ochii?

  • De la Tulcea la satul Crisan te costa 80 de lei numai dus, pe persoana, si faci mai putin de o ora, plus ca te duci cu barca cu motor.
    Deci suma pentru 2h este mult mai accesibila din punctul asta de vedere.
    Insa numai de criticat asa aiurea….

    • Dar de ce nu le spuneți oamenilor și faptul că cei care fac curse pe ruta Tulcea-Crișan sunt operatori privați? Sunt firme private (SRL-uri, SA-uri). În cazul de față, la Galați, nava Camelia este operată de o instituție de stat – Consiliul Județean Galați. CJ Galați ar trebui să practice prețuri rezonabile, pentru că o astfel de instituție de stat, plătită din bani publici, nu are ca scop să scoată profit din plimbările pe Dunăre, așa cum se întâmplă în cazul unui privat. Nu mai comparați mere cu pere.

    • Până la pod are așa preț, imaginați-vă cât ar lua până la mila 23 …

  • Felicitari CJ Galati! ati realizat un lucru foarte bun pentru oras! pentru carcotasi numai de bine!

    • Alooooo, pupincuriștii. La privat lucrurile stau altfel , noi nu dam impozite la privați deci mergeți voi ăștia care nu va mai saturati de pupaturi, la stat totul se face peBANII NOSTRI DECI STATUL ADICA INDIVIZII LAUDATI CU SURLE SA AIBA BUN SIMT. BINE AR FI CAND POSTATI SAU DESCHIDETI GURA SA FITI SI INFORMATI SAU SA AVETI MAI MULT DE UN NEURON SI ALA BETEAG.

  • Cornelia Georgescu

    Daca nu va convine prețul mergeți la particular tot pe faleză unde prețul este de 3 ori mai mare. Giv boats parcă se numește și serviciile lasă mult de dorit, conducătorul de ambarcațiuni ființă un libidinos cu 2 clase care are grijă să facă avansuri clientelor in loc sa aibă grijă de siguranța navigației.

    • … sigur, mai ieftin. Și curse mai dese. Și să facă mai multe stații. Și să pună logo-ul TRANSURB pe ea, să se poată aplică reducerile pentru pensionari, elevi, studenți, revoluționari. Și s-o vopsească cu negru, că e nonculoare.
      Doamne, nu ne mai facem bine!

  • Atâta Tam Tam, și ce credeți s a făcut pentru cetățeni?? Din banii noștri, și a celor mai puțin avuți, ei s au făcut stăpâni. O familie cu trei sau patru copii cum sa și permită o plimbare. Numai la gândul ca prin culorile folosite ar duce la PSD, trebuie sa ne trezească. Eu nu cred asta, sunt mulți prosti dar în asa hal nu as crede. Traiasca marele CJ Galați. Parca și au scos ei banii de la saltea și au făcut asta. Ridicoli.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu