Marcajele rutiere de pe str. Traian au fost gândite de un tip care urăște șoferii (foto)

In Local, TraficChin

Str. Traian, proaspăt inaugurată în pripă de administrația Pucheanu, arată de parcă ar fi fost “desenată” de un tip care nu posedă permis auto și care îi urăște pe șoferi.

Modernizarea segmentului de drum curprins între str. Tecuci și str. Brăilei, prin lărgirea de la două la 4 benzi, a condus la apariția de noi înjurături la adresa administrației publice locale.

Șoferii din Galați, altfel oameni la locul lor și degrabă plătitori de impozite pe autoturismele personale, au stat și s-au tot întrebat ce naiba a vrut să spună autorul în opera sa privind trasarea marcajelor rutiere pe str. Traian.

Oamenii s-au plimbat de la un capăt la celălalt al străzii proaspăt renovate, s-au uitat cu băgare de seamă la modul în care au fost amplasate locurile de parcare și au ajuns la concluzia că un nene rău intenționat (sau doar habarnagiu) și-a băgat coada aiurea într-o treabă extrem de serioasă și delicată.

Mergi matale până la Elice dacă vrei să parchezi pe str. Traian

Concret, dacă vii dinspre Piața Centrală și vrei să ocupi unul din locurile de parcare de pe str. Traian, aflate pe celălalt sens, trebuie să mergi până pe faleză, la Elice, să întorci și să revii pe str. Traian.

Linia continuă te împiedică să faci stânga (în cazul în care blocul tău se află pe acea parte) către locurile de parcare disponibile, căci Primăria Galați a vrut ca traficul să fie cursiv.

Este foarte bine și cu cursivitatea, dar ce facem cu utilitatea? Căci cursivitate nu prea există pe str. Traian, de la Parcul Rizer până la str. Tecuci, atâta timp cât mașinile stau parcate bine-mersi pe prima bandă.

Putem spune că avem de-a face cu aceeași tâmpenie care a fost implementată și pe b-dul G. Coșbuc, atunci când peste noapte s-a trasat linie dublă continuă.

Oare ăștia din Primăria Galați nu circulă pe aceleași străzi ca gălățenii de rând ca să se izbească de problemele reale din trafic? Zici că toți se deplasează numai cu elicopterul și habar nu au de ce tot înjură “sărăntocii” ăia de jos, care încă mai merg cu mașina personală, în anul 2017.

Sursa foto: Dragoș Ștefan, via Facebook

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

4 commentsOn Marcajele rutiere de pe str. Traian au fost gândite de un tip care urăște șoferii (foto)

  • Cine e domnul care a proiectat asemenea locuri de parcare? Nu i-a trecut prin cap sa le faca putin mai oblice?!

  • Reportaj inutil. Pe pancardele expuse in zona de modernizare, apare si un sens giratoriu in intersectia de la Potcoava de Aur.

  • Mai mergeți în străinătate să vedeți același marcaj, ați învățat să vi de dea la botul calului . Învățați să parcati in parcare și nu pe banda unu și apoi comentați. Bravo celor ce au binefăcut sa avem patru benzi pentru puturoși care lasă parcata mașină pe banda 1.

  • Marca(jul) german(a)

    Ma rog, exista si solutia intoarcerii in fata la Potcoava, dupa ce s-a facut dreapta pe Brailei. Oricum e peste mana. Ideea este alta: inteligentii din Primaria Galati nu au facut o posibilitate de incalcare a liniei duble continue pentru parcare fiindca asa ceva nici nu exista in legislatia rutiera – dunga dubla intrerupta pentru parcarea vizavi. Mai mult, desi au pus „Oprirea interzisa” pe toata lungimea vizavi, ei stiu din start, din BIOS, ca nu vor putea asigura respectarea legii. Asa cum nu o pot asigura nici mai sus, pe Traian, nici pe Frunzei etc. Astfel, cand o masina s-ar fi oprit sa faca stanga sa intre in parcare, ar fi putut fi ocolita prin dreapta, pe banda 1, de cei pe acelasi sens cu ea. Cum insa acolo va fi mereu plin de masini parcate (vedeti una pusa bine, la adastat, dorminfd cu folia in parbriz, rosie, chiar in poza de sus), normal ca se va crea ambuteiaj si se va bloca circulatia.
    Normal era ca pe aceasta portiune, dat fiind ca ne apropiem de un o zona comerciala, sa se profite de spatiu creandu-se mai multe locuri de parcare. Se puteau face si vizavi, dar trebuia flexibilizat regimul strazii de la patru benzi, doua pe sens cu linie dubla continua in mijloc, la doua benzi largi, una pe sens, parcare de o parte si de alta, posibilitate de a se intoarce masina la 180 de grade, cu limitarea vitezei la 30 sau 25 la ora in zona. Asta insemna civilizatie, urbanism, inteligenta intrebuintata, viziune de oameni care nu-s alesi degeaba, doar fiindca-s mai prosti si mai cu tupeu decat altii… Deh!

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu