La Transurb spre faliment vin marketari tari preparați la școala ALDE Dima

In ClientiCaptivi, Local, Politruci&Traseiste

Liderul sindicatului de la Transurb, Gheorghe Preda, vorbește în plenul Consiliului Local Galați. Atrage atenția CL că sunt încălcate prevederi din Contractul Colectiv de Muncă privind acordul părților în caz de  de concediere. ITM confirmă că direcțiunea de la Transurb este în culpă, directorul Cadinoiu nu a prezentat documentele care să ateste legalitatea măsurilor de concediere. Consecință directă- deciziile de concediere emise de Transurb în decembrie 2018 și ianuarie 2019 sunt nelegale. Acestea sunt propuse spre anulare prin acțiunea pe care sindicatul Transurb o deschide în  instanță. Se reamintește paradoxul Transurb: se fac concedieri, simultan cu o serie de angajări, se dau afară lucrători de la mentenanță parc auto (serviciu vital pentru îndeplinirea obiectului de activitate) și se angajează oameni la serviciul marketing (un soi de lipitori bugetare cu carnet de partid ALDE-PSD).

Soluția de rentabilizare aplicată la Transurb Galați este aberantă – se reduce numărul angajaților de care este cea mai mare nevoie în momentul actual delicat, cu un parc de transport ieșit din durata normată de funcționare. În afară de troleibuzele contractate de Primarul Marius Stan în 2014, la Transurb nu a mai venit nici un mijloc de transport. Problemă contrariantă este dată de listele de concediere – pline de muncitori și de apariția în noua organigramă a mai multor posturi noi de salariați TESA. Este o soluție perplexantă, plesnită peste managementul alandala și deficitele grosiere existente.

Ce spun membrii sindicatului? Spun că schema de personal de la Transurb este parazitată de o serie de pensionari

Să enumerăm câțiva astfel de paraziți ai unei societăți publice, comparabilă cu un cadavru în descompunere, pe care mișună viermii bugetari.

Mocanu Gheorghe, pensionar, șofer pe mașina de la personal, se ocupă cu împărțirea de adeziuni la ALDE.

Mihail Vlasie, la TESA, e controlor de trafic (halal trafic! ) este pontat cu opt ore, dar este nevăzut-necunoscut.

Cristian Chiru, fost șef de autobază, mișună  încă pe ici, pe colo, deși se zvonește că și-a dat demisia, a fost angajat chiar în perioada când se vorbea (pentru prostime) că se lucrează la eficientizare. I-au desființat postul, poate și pentru că imediat după angajare s-a cerut în concediu medical de refacere. Pus pe lista de concedieri, a plecat de la biroul TESA cu tot cu scaun. Asta se întâmpla chiar în perioada de valabilitate a Programului de restructurare Caliga, când nu trebuia să se mai facă angajări. S-au făcut!

Silvia Țarălungă a fost angajată pe post de operator validare, dar dacă tot nu sunt bani, ce și-au spus noii șefi? Să meargă la niște cursuri de perfecționare, mai ales că lui madam Silvia îi stă bine pe un post la achiziții. Chestia asta are un cinism nebun, acum când licitațiile de autobuze cad ca ciorile la gunoaiele dintre blocuri. Va să zică, canci autobuze/troleibuze/minibuze, dar madam Țarălungă face cursuri de perfecționare, să fie musai șef la Achiziții. Cică ar veni de undeva din Combinat, n-are nici în clin sau mânecă cu Transportul, dar nu contează. Știe Cristi Dima ce valoare are și ce  merge sau nu merge la Transurb. Se putea face perfecționare pentru achiziții la Transurb cu oamenii aflați deja pe posturi, fără cheltuieli suplimentare? Nuuu! Era prea banal. Chestia cu aflatul în treabă la români ține încă…

Pensionarul Petrică Gheorghe e și el în programul ALDE, de încadrare în munca de partid a pensionarilor vânjoși și devotați cauzei. Ce naiba, nu poate fi Gigelul de Partid șofer cu normă întreagă pe la Transurb? Poateeee! Dacă-i ordin, cu plăcere, a zis directorul Cădinoiu, iar Petrică face planul de activism politic pentru interesul general, de manglire din bugetului public.

Veronica Bogos pensionărea și ea de o vreme, așa că a fost repartizată să îmbine plăcutul cu utilul procurării de fonduri de campanie electorală, deci își alungă plictisul la Biroul Personal Transurb.

Nu se știe dacă la Partid s-a discutat de cazul casierei care a delapidat 100 de milioane de lei în 2018, deci e cazul să susținem includerea ei pe lista sinistră de pensionari și ratați ai restructurării Transurb, care trebuie menținuți pe linia trasată de partid. E fraudă dovedită, contabilitatea știe cine și cât, dar conducerea este miloasă, a dat dracului dosarul și s-a trecut pe instrucțiunile de fir scurt. Transurbul este o instituție socială, de bazin electoral, așa că banii se recuperează blând, eșalonat, ca dna casieră să nu resimtă șocul financiar. E înscrisă la Partid, și împarte cadouri și pungulițe și stegulețe ALDE, deci preavizul nu se lipește de-al dracului de ea.

O altă lovitură măiastră a dat la Transurb și Anișoara Rotaru, căci muclesul de partid e mai tare decât disciplina și corectitudinea financiară. Fiind în locul care trebuie, a reciclat/falsificat abonamente și i-a ieșit o afacere frumușică – spre un miliard vechi. Când cei din sindicat au dibuit-o, conducerea miloasă și socială de la Transurb a aplicat din nou procedeul: să-și dea demisia, săraca, că doar nu a furat de la ei. Ăia de la Juridic n-au anunțat poliția, cum că recuperează din garanție. Care garanție de 50 de milioane n-avea cum să acopere 700 de milioane, evident. Nu la fel a fost cu vatmanul prins că a uitat să dea un bilet, a fost dat rapid afară.

De ce crește numărul de personal TESA? Ca să fie Marketing la Transurb, zice Cadinoiu și Vals! Marketingul jafului și al sinecurismului?

Ce e marketingul la Transurb? E un fel de management debil, făcut de profesioniști în ale amatorismului și improvizației. Cam cum ar fi să ai datorii neplătite și procese cu forul tutelar – adică Primăria, care este și acționar unic; să fii în criză (parazitarea cu cașcarabete), să devii monopolist și să ajungi la faliment; să ai mașini cu durata de funcționare depășită de două ori peste normă și să dai afară oamenii de la întreținere; să dai preavize de concediere, dar să bagi 15 posturi  vacante în organigramă (la TESA); să ții trei juriști în schemă, deși  un efectiv de 771 de salariați ar cere doar unul; să pierzi procese fără număr, deși a fost angajată o casă de avocatură din București și să se plătească bani mulți (27 miliarde lei vechi în 7 ani) familiei Jitaru; să plătești o rată lunară de 250 de milioane de lei pentru că Transurb (sau Primăria?) este incapabil să demoleze hala de la Autobaza 4 de pe terenul lui Jitaru; să-l auzi pe Primarul Puke că spune „ce te interesează pe mata că sunt șapte cu mapa și unu cu sapa?”; să vrei să vinzi, da să n-ai ce. Acesta este marketingul marca Transurb, via Cădinoiu și Vals.

De fapt, la rece privind rudimentarismul „marketingului” și a „producției” la Transurb, treburile ar merge la sigur și fără nici un serviciu de Marketig, pentru că mai jos de atât nici nu se mai poate.

Dle director ALDE Cadinoiu, concluzionați în direct și la o oră de vârf cum e cu Transurb trecut în serviciul ALDE SA

  1. de ce lista de 70 de persoane de concediat (inclusiv lipitorile de partid, cu protecție politică) date la avizat la PSD Pucheanu și mai ales la ALDE Dima vine a doua zi cu rezoluția șoc: „Nu mai dăm pe nimeni afară!”? Să fi însemnat că avea mesaj subliminal crâncen de tipul: „delapidatorii, hoții, indisciplinații, puturoșii pot să rămână la interes, are societatea bani!?”. N-a ținut mult și în noiembrie a reintrat în dezbateri o listă scură (dictată pe firul scurt?!) cu doar 29 persoane. A urmat faza a treia , cu numai 17 pacienți, adică pensionarii și buboșii. La final, surprize – stupize, pe listă erau numai muncitori aflați la reparat rablele comunitare de la Transurb.
  2. la ce e bun marketingul mărit cu niște clienți în plus, în situația în care Transurb își dă duhul? Să se vândă transport? Care transport? Care tramvaie și autobuze? Alea care n-au făcut față la transportul către Damen și Mittal?
  3. de ce s-a anulat în decembrie 2017 (la protestul cu 200 de oameni furioși în fața Primăriei Pucheanu) caietul de sarcini pentru 70 de autobuze Euro 6 și s-a vorbit de achiziția de autobuze hibrid? Ca să nu fie în 2018 nici un autobuz nou pe trasee, diesel sau hibrid? Se întâmplă asta pentru că sindicatul e în campanie?
E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

4 commentsOn La Transurb spre faliment vin marketari tari preparați la școala ALDE Dima

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu