La o lună de la montarea separatoarelor de pe Traian, pot și cetățenii să realizeze ce gândire haotică și paralelă cu legislația rutieră are primarul Pucheanu.
Mai mult, argumentul creării unei benzi destinate exclusiv transportului rutier nu stă în picioare fiindcă autobuzele și tramvaiele au benzi separate, iar autoturismele și alte autovehicule pot merge pe ambele benzi, „în funcție de încadrare”.
Acest lucru ne-a fost confirmat chiar de către polițiști rutieri de pe unul din „MCV-urile” care supraveghează traficul și care au avut amabilitatea să ne explice, pe îndelete, cum funcționează treaba de mare anvergură și notorietate publică pe care Primăria lui Pucheanu a făcut-o pe Traian.
În video veți observa atât situația reală din trafic, dar și situații periculoase anticipate sau aproape întâmplate, în ciuda socotelii mărunte a Primarului care s-a trezit din pleoșteala impotenței fix când i s-a părut că ar fi rost de niște bani europeni nemunciți.
Vedeți mai jos ce încurcături pot apărea oricând pe strada Traian căreia i s-au aplicat separatoarele poreclite de șoferi „castraveți” și realizați ce primar inteligent avem.
Dacă la o biată amenajare de stradă poate produce atâta haos și strica atâția bani publici de pomană – chiar și plin de bune intenții, dincolo de încăpățânare – vă dați seama ce este în administrarea treburilor grele din Primărie, eventual și acolo unde se strecoară setea de câștig din „comisioane”? Realizați câte oale sparte vom avea de plătit după acest mandat evidențiat de habarnism și aroganță?
Un preview la video? Iată:
Topul inepțiilor pe strada Traian
Pe scurt, vedeți mai jos cum se blochează strada în stații fiindcă autobuzele nu pot merge pe banda destinată lor, cum ar putea scădea tragic numărul de bicicliști, dar și de măturători, pentru stația cui le-a fost confiscată parcarea locatarilor de la blocurile A10-A16, dar și ce ar putea păți, în caz de urgență în misiune, mașinile ambulanței, pompierilor sau poliției sau cum nici acestea din urmă nu merg pe banda 1. Fiindcă înșiși polițiștii ne învață – în lipsa unor marcaje de alocare clară a benzilor – că se poate circula pe banda tramvaiului în unele cazuri!
Într-un cuvânt, vedeți ce bulibășeală a putut stârni măsura unui primar care a ținut morțiș să mai verse peste 20 de mii de euro în conturile unei firme „abonate” la bani publici și cum putea fi pusă în aplicare această măsură civilizat, fără pericole și pe mult mai puțini bani.
Citește în acest link cum poți să susții financiar activitatea publicației independente Alternativa – Jurnalism fără mogul.
One commentOn VIDEO HALUCINANT! Bani publici aruncați pe „castraveți” fiindcă Primarul Galațiului rescrie Codul Rutier
Doar in Romania putem vedea asa ceva. Lipsa de interes pentru a face ceva cu cap si frumos,investitie mica. In tarile dezvoltate nu o sa vada nici un roman indiferent din care zona provine asa ceva, in cazul de fata la Galati. De ce nu au copiat o tara nordica de exemplu unde autobuzele si taxiurile au banda lor cu semn de circulatie. Daca nu se respecta oricat de mult trafic exista,poti plati amenda sau chiar ridicarea carnetului. Dar am uitat, coruptia e mare acolo. Deci legile sunt facute sa se incalce? Multumesc!