Funcționarii din Primăria Galați și din alte instituții bugetare suferă dacă vin cu autobuzul la muncă. Pucheanu s-a dat și pe el de gol

In Blocuitorii, ClientiCaptivi, Local

Principalul argument al primarului Galațiului, Ionuț Pucheanu, pentru construirea parcării subterane vizavi de sediul Primăriei Galați este că în zonă există și alte instituții bugetare și că traficul auto este sufocat acolo. Dar cine aglomerează traficul în zonă? Contribuabilii simpli sau funcționarii prețioși din primărie ori din alte instituții bugetare care nu vor să renunțe la mașină când vin la serviciu?

Primăria Galați urmează să construiască o parcare subterană de numai 140 de locuri, în str. Eroilor nr. 1, care va costa nu mai puțin de 8 milioane de euro (din bani împrumutați, nu din bani europeni).

Sunt mulți bani pentru o parcare.

Amănunte, mai jos.

Primăria Galați va face un împrumut fără noimă, de 8 milioane de euro, ca să construiască o parcare subterană vizavi de sediul instituției. În zonă nu există multe blocuri: cui vor fi atribuite locurile de parcare rezidențiale?

În mai multe ieșiri publice, inclusiv pe contul său de Facebook, primarul Pucheanu a precizat că este nevoie de această parcare subterană pentru că în zonă sunt destule instituții publice.

„Parcarea este necesară pentru că sunt multe instituții în zonă, iar locurile de parcare sunt în prezent insuficiente pentru cei care vin la Prefectură, Consiliul Județean, Primărie, Teatrul Dramatic, Centrul Cultural, Blocul Cristal etc.”,

a precizat primarul Ionuț Pucheanu pe contul său de Facebook.

Așadar, parcarea de 8 milioane de euro este necesară pentru că în zonă există multe instituții publice, iar locurile de parcare sunt insuficiente pentru cei care vin la Primărie, Prefectură, Consiliul Județean, Teatrul Dramatic, Centrul Cultural, Blocul Cristal etc.

Primarul Pucheanu nu a prezentat însă și o statistică lămuritoare: câți gălățeni simpli vin zilnic cu mașina la aceste instituții publice – de nu mai are loc lumea de ei – și câți funcționari publici vin la aceste instituții la serviciu, atenție, cu mașina personală?

Parcare subterană din Cluj-Napoca, de 4 ori mai ieftină decât cea pe care o va construi Primăria Galați vizavi de sediul său

Gălățenii de rând sunt problema când vorbim despre aceste instituții?

Vin gălățenii, zilnic, în număr atât de mare – și cu mașinile personale – încât blochează traficul în zonă?

S-ar putea să aflăm că, de fapt, aceste 140 de locuri de parcare vor fi construite pentru funcționarii angajați la aceste instituții publice.

De exemplu, Primăria Galați a crescut, în anul 2022, la numărul de 504 de angajați după ce organigrama instituției a fost suplimentată recent cu 21 de posturi.

Prefectura Galați are și ea angajați care vin la serviciu cu mașina.

Primăria Galați beneficiază deja de o parcare subterană, dar vă dați seama că locurile de parcare nu ajung pentru toți angajații instituției, atâta timp cât sunt încă funcționari care preferă să vină cu autoturismul personal la primărie, nu cu mijloacele Transurb Galați cu care se deplasează destui gălățeni zi de zi când merg la serviciu.

Dar de ce nu vin acești funcționari cu autobuzul la serviciu?

Nu au ei încredere în Transurb, nu vin autobuzele la timp sau care e problema?

Primăria Galați susține că Transurb Galați merge ceas, la minut, că există autobuze moderne care te duc în timp util oriunde ai treabă în Galați.

Există temeri că prin construirea acestei parcări de 8 milioane de euro, Primăria Galați va atrage și mai multe mașini în această zonă centrală, atâta timp cât șoferii vor ști că ar putea găsi acolo un loc de parcare.


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să ne ajuți să continuăm, ne poți face o donație AICI. Sau poți da click mai jos, spre contul de Patreon al ALTERNATIVA – Jurnalism Fără Mogul. Mulțumim!

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu