de a organiza manifestări populare și populiste în spații improvizate, fără nici un studiu și simulare anterioară a fluxului de trafic, și fără o pregătire a alternativelor. Alternativele nu sunt greu de găsit și de creat, dar asta presupune ca directorii Jalbă și Bacalum să se întrebuințeze, să ia decizii curajoase și să nu fie blocați de decidenții ce și-au asumat ultimul cuvânt în „managementul” amenajărilor urbane. O simplă trecere prin zona de centru, de la Faleză, pe la Spicul spre Brăilei a durat jumătate de oră.
Străzile din jurul centrului (Domnească, Bălcescu, Eroilor, Tecuci, Culturii, Traian) erau în chinurile traficului, suportând blocaje extenuante. Foarte grav a fost perturbat transportul în comun, autobuzele făcând „trenulețe” ale disperării.
de a găsi alternative de deviere a circulației de pe Faleza Superioară, pentru transformarea acesteia în pasaj pietonal, de vineri până duminică. Sau atunci când s-a cerut dezvoltarea proiectului „Domnească – pietonal”. O dezvoltare a rutelor de rezervă, cu circulație concentrică, posibil de realizat în timp, ar fi asigurat defluirea optimă a traficului. După cum o deviere a traficului auto de pe str. Domnească, între Centru și str. Radu Negru, tot va fi necesară de realizat cândva. Cu cât va fi mai lungă tergiversarea, cu atât mai cumplită va fi agonia urbană a municipiului Galați, încăput de ceva vreme pe mâna imbecililor de administrație. Și acum fotografiile agoniei și prostiei, ieșite cu toată aroganța la drumul mare Navelor -Domnească -Tecuci – Eroilor și în multe alte locuri din Galațiul haotic și învălmășit.