Cetățeni, dormitați liniștiți! Comisia de Siguranță a Circulației schilodește pentru dv!

In Local, TraficChin

Nu e prima oară, dar mai ales nu e ultima: intersecția Traian – Rizer pare să fie special concepută ca să producă accidente. Omnipotenta Comisie de Siguranță a Circulației (sunt argumente/suspiciuni că de fapt este și impotentă și nici prea inteligentă, cu atât mai puțin vigilentă), ce face legea în Galați în materia sistematizării fluxurilor de circulație urbană, a reușit contraperformanța de a crea o intersecție cu mare potențial de accidentare. O dovedesc accidentele de serie neagră.

Accidentul de sâmbătă 23 septembrie 2017,  ora 10 30 e doar unul mai serios, dintr-o serie de tamponări și acroșaje, cu frecvența de una pe săptămână

Așa cum a fost relatat de martorii oculari și de purtătorul de vorbe al IPJ Galați, ag.pp. Crina Dragu, a fost accident cu victimă și două mașini avariate, deci cu dosar penal pentru vătămare din culpă.

Din primele cercetări a reieșit că o conducătoare auto, în vârstă de 47 de ani, care se afla la volanul unui autoturism și circula pe strada Rizer nu a respectat semnificația indicatorului Oprire când a pătruns pe str. Traian, artera principala de circulație, și a lovit în plin un alt autoturism la volanul căruia se afla un bărbat de 62 de ani. Acesta din urmă a fost rănit și a fost transportat la Spitalul de Urgență “.

Fotografiile făcute de redacția Alternativa la fața locului demască pericolul la care se expun șoferii ori de câte ori vor să urce pe str. Rizer, să coboare de pe Rizer pe Traian, dar mai ales să traverseze str. Traian. Intersecția nu are nici un limitator de viteză pe str. Traian, deci cei care circulă pe str. Traian fac de regulă sprint de viteză. Situațiile se complică în momentele când prin zona de intersecție apar mătăhăloasele autobuze Transurb, ce crează cozi pe str. Rizer, și la urcare, dar mai ales la coborâre. O ajustare a trotuarelor, o configurare tip „insulă de girație” ar preveni astfel de coliziuni cu potențial mortal și distructiv.

Anticipăm că eminenta și cenușia Comisie va opta – după modelul „sistemului adaptiv” veșnic neadaptat- la împotmolirea circulației, prin montarea de semafoare, așa cum (imbecil) a și făcut-o, montând semafoare până și în intersecția cu sens giratoriu de la Grădina Publică. Pentru că astfel de enormități enervează multă lume, credem că este de mare interes și utilitate publică să spunem cine ne face viața chin.

Iată componența Comisiei Municipale pentru Siguranța Circulației, conform dipoziției nr. 2168 din 27.12.2016 , comunicată în luna iulie 2017

Cristian Capețis – Director General Direcția Generală Dezvoltare, Infrastructură și Lucrări Publice – Președinte

Marius Zahei – Șef Serviciu Construcții, Dezvoltare și Întreținere Străzi – membru

Adrian Mirică – Inspector Compartiment Transport Urban – Membru

Teodora Voicilă? (fost Arhitect Șef , director executiv  Direcția Urbanism!)- Membru

Adrian Sandu – Poliția Municipiului Galați – Membru

Dănuț Bogdan – Poliția Locală Galați – Membru

Costică Presură – Inspector Compartiment Semaforizare, Monitorizare Video – Membru

Hristache Bogatu – Sindicatul Șoferilor – Membru

Constantin Graur – Director Tehnic Societatea Transurb S.A. Galați – Membru

Gabriela Gavriliță – Inspector Serviciul Public de Asistență Socială – Secretar

„Ședințele Comisiei au loc de fiecare dată când este necesar, nu au o periodicitate anume. La ședință pot participa persoanele care au solicitări punctuale pentru această comisie. Având în vedere că se furnizează și date cu caracter personal ale celor care vin cu diverse solicitări, aceste ședințe nu sunt publice. Sunt însă publice atât deciziile care sunt luate, cât și motivarea acestora”, transmite Biroul de informații publice al Primăriei.

Argument suplimentar pentru brambureala cu care acționează Comisia

trecerea de pietoni este pictată pe str. Traian, în partea dinspre parcul Rizer, deși trecerea este folosită preponderant de locatarii de la casele riverane parcului Rizer, care sunt pe partea cealaltă a străzii Rizer. Evident, ca să mărească brambureala,învălmășeala și riscul de accidentare, pietonii (care merg prioritar către Piață) fac mai întâi un slalom de trei traversări, ca să ajungă pe trotuarul care duce la Piața Centrală.

A fost încă un accident cu vătămare din culpă. Cine precizează culpa Comisiei? Nimeni!

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu