PSD revine în Galați și Brăila cu demagogia ieftină. „Vizite de lucru” cu ziariști pupincuriști și promisiuni deșarte

In Local, National, NePriveste, Politruci&Traseiste

Se simte că PSD a revenit la guvernare. Era cumva liniște până de curând. Dar de când PSD a început să fie vioara întâi în Guvernul României (că PSD a luat cele mai importante ministere), alături de PNL și UDMR, au reînceput „vizitele de lucru” în teritoriu, care cam de fiecare dată sunt finalizate cu promisiuni deșarte.

Sorin Grindeanu, vicepremier PSD și ministru al Transporturilor, s-a aflat sâmbătă, 4 decembrie 2021, într-o vizită de lucru pe șantierul podului suspendat peste Dunăre.

Însoțit de europarlamentarul social-democrat Mihai Tudose și de capii administrațiilor locale din Braila și Galati, Grindeanu a declarat ca podul „trebuie să fie dat în circulație până la sfârșitul anului viitor”, a scris publicația debraila.ro.

După ce s-au dus să facă poze și declarații la piciorul Podului peste Dunăre, vicepremierul Sorin Grindeanu și europarlamentarul PSD Mihai Tudose (noul tătuc al Brăilei) au participat la o întâlnire pe cât de inutilă pe-atât de jenantă cu primarul Galațiului, Ionuț Pucheanu (PSD), primarul Brăilei, Marian Dragomir (PSD), președintele Consiliului Județean Galați, Costel Fotea (PSD) și președintele Consilului Județean Brăila, Francisk Chiriac (PSD).

Așadar, PSD-iștii din Galați și Brăila au pus de o găseală.

Pe principiul: hai să ne întâlnim ca să ne găsim!

Mai facem niște poze, mai declarăm că cerul este albastru și că de la anul va curge numai lapte și miere.

Vicepremierul PSD Sorin Grindeanu, un șobolan politic

Haideți să facem un pas în spate, să vedem și pădurea nu numai copacii și să ne întrebăm: care a fost scopul acestei vizite a vicepremierului Sorin Grindeanu (îl știți pe Grindeanu, este cel care în calitate de premier a promovat Ordonanța 13 anti-justiție care a scos în stradă sute de mii de români să protesteze în februarie 2017)?

De ce a venit șobolanul politic Sorin Grindeanu la lucrările de la podul de peste Dunăre de la Brăila?

Se oprise Podul din creștere sau cum?

Și de ce i-a chemat la ordin și pe primarii din Galați și Brăila, la pachet cu președinții de consilii județene din aceste două județe, toți PSD-iști?

Care era urgența?

A, să se afișeze ei la aceeași masă și să le explice proștilor, cu ajutorul presei pupincuriste, că uite, domn’e, ei lucrează și fac chestii tari de tot pentru omenire.

Nici în Talcioc nu vezi o astfel de prosteală.

Îl mai țineți minte pe fostul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc?

Bine, dl. Cuc are și un nume predestinat, dar asta este altă discuție.

Mai știți când a venit ministrul Cuc pe un câmp din Braniștea (județul Galați) și le-a explicat tuturor, cu o planșă pusă pe capota unei mașini, alături de maleficul Dan Nica (PSD), cum va arăta viitorul aeroport din Galați?

Asta se întâmpla în luna mai din anul 2019, cu câteva zile înainte de alegerile europarlamentare când PSD era disperat să obțină cât mai multe voturi (vezi articolul mai jos).

“Uite fix aici va fi aeroportul din Galați”. Poză cu PSD-iști care au promis aeroport în Galați. De ce nu ar fi rentabil un aeroport la Galați

Același film prost. În luna mai 2019, PSD-iștii s-au adunat pe un câmp din comuna Braniștea (județul Galați) ca să arate pe o planșă pusă pe capota unei mașini unde anume va fi construit Aeroportul Galați. Nu s-a întâmplat nimic de atunci

În ciuda promisiunilor gogonate făcute, PSD nu a obținut voturile sperate și a înregistrat un procent dezamăgitor la alegerile europarlamentare din 2019.

Dar acum PSD este din nou pe cai mari, datorită președintelui Klaus Iohannis.

PSD-iștii au revenit acum la guvernare cu aceeași placă obosită, cu „vizite de lucru în teritoriu”, însoțiți de armate de ziariști care să mediatize tot ce declară ei, deși acțiunile lor nu sunt relevante, nu au nicio logică ci reprezintă doar manevre de PR și demagogie de manual.


Dacă vrei să sprijini financiar publicația Alternativa – Jurnalism fără mogul, o poți face dând click AICI. Sau mergi mai jos, spre contul nostru de Patreon, pentru donații. Mulțumim.

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

4 commentsOn PSD revine în Galați și Brăila cu demagogia ieftină. „Vizite de lucru” cu ziariști pupincuriști și promisiuni deșarte

  • Acum chiar ești cârcotaș. Podul se va face indiferent de vizite. Și nea Drulă s-a plimbat prin zonă în același scop. Tot cu poze, cu postări pe FB. Tot tacâmul USR-ist. Și culmea, nu v-au deranjat festivismele. Ce să-i faci prostia se plătește. Adică ieșirea benevolă de la guvernare. Dixit…

    • O fi fost și Drulă la Podul peste Dunăre, nu zicem nu. Dar să vii tu, Sorin Grindeanu, vicepremier și ministru, și să îi chemi degeaba și pe primarii și președinții de consilii județene din 2 municipii și județe (Galați și Brăila) e cam mult. PSD are tendința asta mizerabilă de a-și arăta mușchii, de a demonstra că poate face orice vrea pentru că își permite. Este o aroganță care miroase urât de la vreo 3-4 kilometri distanță. Veniți mai aproape dacă nu simțiți mirosul urât. D-voastră nu simțiți că treaba asta pute a escrocherie politică și a mutare ieftină de PR?

    • Mihai ANGHELUȚĂ, Jr.

      Spre deosebire de colegul meu, mie tare mi-i că vizita pesedeilor la pod să nu fie un semn și mai rău. Acela că se vrea găsirea unui motiv ca să se întârzie voit lucrările la podul peste Dunăre de la Brăila, chit că este vorba despre bani europeni.
      De ce? Fiindcă traversarea podului va fi gratuită. Cel puțin 5 ani. Fiindcă este vorba despre bani europeni.
      Iar Drulă nu degeaba a propus eliminarea taxei de pod de la Giurgeni-Vadul Oii (lângă Hârșova), respectiv Fetești și Cernavodă – fiindcă din 2022 final-2023 început de an, când se preconizează darea în folosință a podului de la Brăila, se va crea un dezechilibru major de trafic.
      Practic, tot mai multe autovehicule – în special de mare tonaj, la care taxa de traversare nu e un mizilic raportat la costurile totale de deplasare – își vor devia pe cât posibil ruta pe la Brăila. Mai ales autovehiculele care „hrănesc” bacul pesedist de la Galați (Navrom-Viorel Ștefan)! Iar acest pod nu doar că le va lua pâinea de la gură pesedeilor gălățeni din gașca Nica-Ștefan sau celor din CNADNR, dar va și pune mare presiune, fizic vorbind, pe infrastructura secundară, dreumurile efectiv de tot râsul din Brăila și Tulcea care duc spre și vin dinspre podul brăilean.
      Ca să împiedice această tasare/distrugere accelerată, vor trebui scoase și taxele de la celelalte două poduri peste Dunăre, pentru a se crea un echilibru.
      Deci, o pierdere totală pe traversări a CNADNR, o companie de mari tunuri pesediste de 20 de ani încoace – companie care, de altfel, a primit abuziv, neconstituțional, dreptul de a taxa domeniul public reprezentat de drumurile naționale, lucru nemaiîntâlnit în vreo țară civilizată.
      Iată adevărata semnificație a vizitei de astăzi, de la podul brăilean, a unei asemenea cohorte de pesediști, cu tot cu șefii UAT-urilor locale, așa cum o văd eu – cu argumente, nu doar cu păreri.

  • Drulă n-a propus scoaterea taxei de pod la Giurgeni si Cernavoda, dimpotriva, s-a opus. A propus in schimb scoaterea taxei de la Giurgiu-Ruse, pentru fluidizarea traficului, in acord cu bulgarii.

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu