Faptul că Victoria’s Secret rămâne un brand exclusivist o dovedește și faptul că nu s-a întins cu magazinele prin toate mall-urile din București, căci la cele din provincie (fie chiar Cluj-Napoca sau Timișoara) deocamdată nu se pune problema. Singurul magazin cu lenjerie de damă de la Victoria’s Secret se află în Băneasa Shopping City, în zona de nord a Capitalei, acolo unde de regulă vin la cumpărături corporatiști cu venituri mult peste medie.
Este incredibil cum un PR agresiv și bine țintit poate face dintr-un brand ditamai fenomenul. Nu mi-a venit să cred când am auzit că la deschiderea magazinului Victoria’s Secret, din luna octombrie 2019, s-a format o coadă imensă de 1.000 de femei. Evident, responsabilii brandului au anticipat avalanșa de clienți, așa că au venit din start cu prețuri piperate, căci cererea era imensă.
Îmi spunea un amic al meu că au sângerat destul de mult cardurile bancare la deschiderea Victoria’s Secret, căci femeile nu s-au uitat deloc la bani atunci când a fost vorba să își cumpere produse de la brandul care în fiecare decembrie organizează celebra prezentare de modă cu „îngerașii” (angels) care defilează în lenjerie intimă pe pasarelă.
Mai de voie, mai de nevoie am fost în acest week-end la primul (și deocamdată) singurul magazin Victoria’s Secret deschis în România, să văd și eu ce mari reduceri practică acest brand.
Dacă alte magazine țin reduceri toată luna ianuarie, ba și jumătate din februarie, cei de la Victoria’s Secret au făcut reduceri doar în acest week-end (31 ianuarie – 2 februarie 2020). Probabil că vor mai veni cu ceva reduceri și de Valentine’s Day.
Da, am văzut prețuri reduse și oferte de genul 1+1 (un produs gratis la unul cumpărat), dar din câte am discutat cu cliente care urmăresc activitatea Victoria’s Secret reducerile nu erau la gama de produse de top, ci la lenjeria intimă pe care să și-o permită și studentele cu buget redus.
Astfel, am văzut și promoție de genul „trei chiloți la 180 de lei” sau „două sutiene la 100 de lei”, dar era vorba de sutiene clasice, cu push-up, fără dantelă sau alte „accesorii”.
Tot la reduceri am văzut și bustiere sport, la prețul de 120 de lei, dar câteva rafturi mai încolo erau sutiene la 320 de lei, care nu intraseră la promoție.
Am avut consiliere feminină avizată la această vizită la Victoria’s Secret, căci evident că nu mă pricep eu la lenjerie de damă. Așa am aflat și de existența unor body din dantelă, care costau 600-700 de lei bucata. Marfă bună, din câte aveam să înțeleg, dar care nu era la reduceri.
Ca bărbat, în magazin te încearcă o senzație ciudată. Bikini roz de jur împrejur, sutiene cu sclipici și manechine cu ață-n fund. Cu toate astea, nu eram eu singurul bărbat din magazin. Spre deosebire de mine, ceilalți bărbați au și cumpărat câte ceva, nu ca mine, care eram în documentare și doar citeam etichete.
Iar femei, nu mai zic, erau cel puțin 50-60 în magazin, sâmbătă pe la prânz, semn că le merge treaba celor de la Victoria’s Secret. Te cred și eu, la câtă publicitate s-a făcut în jurul acestui brand, femeile nu se mai uită dacă toate produsele sunt de calitate, dacă merită banii, dacă nu cumva sunt produse mai bune la concurență (Triumph, Adore Me, Intimissimi).
De asemenea, după cum spunea cineva, produsele Victoria’s Secret vândute în România sunt ok, dar nu se compară la calitate cu cele comercializate pe piața din SUA, care nu sunt cu mult mai scumpe față de cele de la noi.
Dacă vrei să sprijini publicația Alternativa – Jurnalism fără mogul, o poți face aici. Sau dă click mai jos, spre contul de Patreon, pentru donații. Mulțumim!
2 commentsOn Bikini roz și sutiene cu sclipici. Am fost să văd ce „mari” reduceri sunt la singurul magazin Victoria’s Secret din România | GALERIE FOTO
Să vezi ce „Laifuri” fac pe Facebook toate youtubărițele astea acum.
Săracii – atâția pronunță „laif” fiindcă ei cred că vine de la life = viață; nu știu că vine de la alive -> ‘live, adică pe viu…