FOTO: Galațiul are străzi tot mai bune pentru parcurile de dezmembrări și serviciile funerare

In Actual, Local, TraficChin

Încă un accident pe Faleza Superioară, seara trecută, pe la 19.20, cu o victimă și trei mașini implicate. Una a mai rămas în circulație, celelalte două au ajuns epave, iar o persoană a avut nevoie de îngrijiri medicale. Într-un loc prost luminat și marcat deficitar.

Venind dinspre zona bacului, pe bulevardul Marii Uniri, un Renault Megane 2 a intrat într-un Volkswagen Passat B5. Adică, noroc de mașini cu 5 stele la testul de impact! Aparent, totul s-a petrecut din cauza nepăstrării distanței regulementare după ce primul a oprit/încetinit ca să intre pe aleea către blocuri, înainte de biserica Sfinții Casian și Gherman.

Doar că lovitura a fost atât de puternică încât VW-ul a fost întors 180 de grade, pe celălalt sens de mers, iar din Megane abia se înțelege cu care colț din față (stânga) a lovit Pasatul. O a treia mașină, un Duster, abia a reuțit să evite un impact grav cu Megane-ul rămas fără direcție, derapând în derivă, scăpând doar cu colțul stânga julit și darul de pe aceeași parte „zburat” de la locul său.

În principiu, vinovățiile par simple. Nepăstrarea unei distanțe suficiente, atât în privința Renault-ului Megane, dar și a Daciei Duster. Iar, pentru rănile destul de serioase ale accidentatului din Megane, care a „împuns” parbrizul cu capul după cum se poate vedea, nepurtarea centurii de siguranță.

Pe de altă parte, analizând și galeria foto de la fața locului, la foarte scurt timp după accident, poate ar trebui să reflectăm la câteva întrebări, zicem noi de bun-simț. Priviți-le și continuăm mai jos

Un trafic tot mai grăbit, organizat tot mai prost și de niște autorități tot mai indiferente

Primul lucru cre ne-a atras atenția a fost iluminatul în zonă. Din momentul în care am început să facem pozele și până am să dăm roată și să facem câteva detalii, iluminatul public a trecut de la bezna din primele cadre la lumina suficientă din ultimele. Dar de întunecat se întunecase cu aproape două ore în urmă! Și, deli este o arteră cu viteză maximă permisă de 70 km/h, ca și centura sau strada Traian spre Metro, bulevardul Marii Uniri este luminat doar pe o parte. De ce?

Deși are regimul de viteză al centurii, Marii Uniri nu are interzis la stânga, peste linia dublă continuă. De ce?




Dacă ar avea interzis la stânga, peste linia dublă continuă, unde ar putea întoarce totuși, legal, cetățenii care locuiesc sau au treabă la blocurile de deasupra zonei cu vilele și biserica?

De ce au centura (70 km/h), George Coșbuc (50-60 km/h, în funcție de segment) și Brăilei (în cartierul Dunărea, tot 50) interzis la stânga peste linia dublă continuă în anumite locații, iar strada Traian spre Metro, dincolo de Barieră, nu?

De ce uneori linia dublă continuă pare uneori discontinuă astăzi deși se vede că a fost continuă cândva? Dar de cer și viceversa? Și unde sunt indicatoarele OBLIGATORII în astfel de situații? Vezi accidentul de pe centură, recent, cu două SUV-uri (noroc de mașini rezistente), din care unul răsturnat…

După părerea noastră, dacă veți încerca să găsiți răspunsuri la aceste întrebări, e foarte posibil să ajungeți la o concluzie apropiată sau chiar identică cu a noastră: oricât de proști șoferi ar putea fi șoferii gălățeni, autoritățile care se ocupă de managementul și siguranța traficului, negreșit, îi depășesc.

Dar și superioare când vine vorba de inconștiență.

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu